PER I PROFESSIONISTI DI A SALUTE

Ùn ci hè mai statu un mumentu più impurtante per i vostri pazienti di smette.

U vostru incuragimentu, l'empatia è i cunsiglii sò critichi in tuttu u viaghju di un paziente. Pudemu aiutà cun quelle conversazioni.

Dumandate à ogni visita. Se u vostru paziente ùn pare micca "prontu", o s'ellu hà pruvatu parechje volte, pudete motivà à cunsiderà abbandunà solu dumandendu. Aduprate questi Punti di discussione (PDF) sviluppatu da i fornitori di Vermont.

Vede 802Quits. Diversi prugrammi di cessazione di l'adulti è di i ghjovani in Vermont permettenu à i vostri pazienti di truvà ciò chì funziona per elli. E risorse sò libere è cumplette è dispunibuli in ligna, in persona, per telefunu, per testu è cun accessu à a terapia di rimpiazzamentu di nicotina (NRT), cumprese patch gratuiti, gomme è pastiglie. A NRT hè dispunibule per l'adulti 18+ è hè raccomandata fora di etichetta cun prescrizione per i ghjovani di menu di 18 anni chì sò moderatamente o severamente dipendenti da a nicotina è motivati ​​à abbandunà.

Risorse persunalizate è ricumpense sò dispunibuli per populazioni speciali cum'è Membri Medicaid (ricompensa finu à $ 150), LGBTQIndiani americani e Vermont incinta (ricompensa finu à $ 250). Quelli chì utilizanu i prudutti di tabacco mentolu ponu guadagnà incentive cù u prugramma inscrizzione (ricumpensa finu à 150 $).

Un Toolkit di Risorse di Cessazione per i Fornitori

Scaricate materiali è risorse compilati da tuttu stu situ, cumprendu punti di discussione, materiali per i pazienti, guide, presentazioni è forme relative à impegnà i pazienti per u cunsigliu di cessazione di u tabaccu, riferendusi à 802Quits, prugrammi di Cessazione di u Vermont, abbandunà i farmaci è vaping di i ghjovani.

Nuova guida di pratica clinica ATC è USPSTF per u trattamentu di a dipendenza da u tabacu in adulti.

U US Preventive Services Task Force (USPSTF) è l'American Thoracic Society (ATS) anu publicatu recentemente una nova linea guida cumuna nantu à l'intervenzioni basati in l'assistenza primaria per prumove a cessazione di u tabaccu in adulti. E raccomandazioni includenu:

  • Vareniclina nantu à un pezzu di nicotina per adulti cù i quali si inizia u trattamentu.
  • I clinici cumincianu u trattamentu cù vareniclina piuttostu ch'è d'aspittà finu à chì i pazienti sò pronti à piantà l'usu di tabacchi.

leghje u Dichjarazione di raccomandazione USPSTF publicata in JAMA.

Leghjite e raccomandazioni ATS in u American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine o fighjate un minutu di dui minuti Video.

U Task Force di Servizi Preventivi Comunitarii (CPSTF) ricumanda intervenzioni di messageria di testu di u telefuninu mobile per a cessazione di u fumu di tabacco per aumentà u nùmeru d'adulti chì abbandunonu successu. Questa raccomandazione aghjurnà è rimpiazza a raccomandazione CPSTF 2011 per stu approcciu d'intervenzione.

Prestazioni Medicaid di Cessazione di Tabacchi

Hè più faciule avà chì mai per aiutà i vostri pazienti à abbandunà. È parechji Vermont ùn sò micca cuscenti di i benefici cumpleti dispunibuli attraversu Medicaid è a prugrammazione 802Quits per a cessazione di u tabaccu, cumprendu finu à $ 150 in ricumpensa.

Libru di Top