AJUTÀ I VERMONTERI IN GRAVANZA À QUITÀ

Sapendu cumu sustene i vostri pazienti incinta cù abbandunà u tabacco pò esse difficiule. 1-800-QUIT-NOW (ligame à u numeru) hà un prugramma speciale per i Vermonters incinte chì fumanu o utilizanu altru tabacco. I Pacienti anu da travaglià cù un coach di Pregnancy Quit Coach durante è dopu a so gravidenza. U prugramma include:

  • 9 chjamate cù u so coach personale
  • Supportu di messageria di testu gratuitu
  • Terapia di Sostituzione di Nicotina Gratuita cun prescrizione di u duttore
  • Finu à 250 $ in carte rigalu mentre prova à smette durante è dopu a gravidanza

È avà, i membri ammissibili di u Vermont Medicaid chì usanu u tabaccu sò cuparti per un massimu di 16 sessioni di cunsigliu faccia-a-faccia per a cessazione di u tabaccu per l'annu calendariu cù un prufessiunale sanitariu autorizatu. Questu benefiziu si applica à e sessioni di telehealth. Sapete più è vedi una descrizzione di i codici dispunibili ccà.

Aiutate i Vermonteri incinti à abbandunà

RIFERITE U VOSTRE PAZIENTE

Se u vostru paziente hè prontu à inizià, ponu: i membri di Medicaid è i Vermonters senza assicurazione chì volenu abbandunà u tabacco ponu avà guadagnà finu à $ 150 iscrivendu in 802Quits. Riferite i pazienti per cunsiglii gratuiti, abbandunà i medicazione è più.

Or, pudete mandà un riferimentu elettronicamente durante l'appuntamentu.

VANTAGGI DI CESSAZIONE DI MEDICAID

Ricurdativi, Vermont Medicaid copre finu à 16 sessioni di cunsigliu di cessazione di u tabacco in faccia (cumprese e sessioni di telehealth) per annu calendariu per i membri eligibili di qualsiasi età chì utilizanu tabacco è prudutti di nicotina.

Libru di Top