PROTEZZU TU
È I VOSTRI CARI

U megliu modu per prutege a vostra famiglia da u fumu di seconda è di terza mano hè di smette di fumà o vaping. Pudete prutege a vostra famiglia rendendu a vostra casa è a vostra vittura senza fumu è fumendu solu fora. Una regula di casa senza fumu pò ancu aiutà à motivà è sustene un tentativu di quit successu.

U fumu chì vene da l'estremità brusgiata di una sigaretta o di un dispositivu per fumà è u fumu respiratu da i fumatori cuntene 1,000 di sustanzi chimichi, alcuni cunnisciuti per causà cancer. Queste sustanzi periculosi, è quelli chì si trovanu in emissioni di vape, ponu esse inalati da l'altri o appiccicate à l'uggetti in a stanza, espunendu à qualchissia vicinu. Ùn ci hè micca un livellu sicuru d'esposizione di seconda o di terza è nè sistema di ventilazione chì pò eliminà i periculi causati da u fumu. Questu significa chì pudete mette i vostri figlioli, a famiglia, l'amichi è l'animali in risicu.

Tipi di esposizione

Fume di prima mano

L'emissioni di fumu o vape inalate da una persona chì fuma.

Smoke secondatu

Emissioni di fumu exhalate è vape o altre sustanzi chì venenu da a fine di una sigaretta ardente o scappa da un dispositivu elettronicu chì hè inalatu da l'altri.

Fume di terza mano

Residue è gasi lasciati nantu à i mobili, a robba, i muri in una stanza o vittura dopu chì qualchissia fuma o vapes.

Impegnu di mantene u vostru
Casa senza fumu !

Ottene un kit di prumuzione senza fumu GRATUITU quandu vi iscrivete per rende a vostra casa senza fumu. Prutegge i vostri amichi è amati da i risichi per a salute di u fumu di sigaretta è l'emissioni di vape oghje. (Solu i residenti di u Vermont)

Risorse è Strumenti per Smoke-Free
Abitazioni Multi-Unità

Sè vo campate, pussede, gestisce o travaglià in un edifiziu multi-unità, ci sò passi chì pudete piglià per aiutà à stabilisce, incuragisce è rinfurzà una pulitica senza fumu. Scaricate u nostru toolkit gratuitu per inizià.

Libru di Top