U TABACU CUMMERCIALI GRATUITU QUITÀ L'AJUTU

L'usi tradiziunali di u tabaccu in a cultura indiana americana sò assai sfarenti di l'usi incuraghjiti da i pruduttori di tabacchi cummerciali. Una percentuale sproporziunata di populi indigeni in i Stati Uniti utilizanu tabacchi cummerciali paragunatu à altri gruppi etnici. E cumpagnie commerciali di tabacchi anu destinatu i populi indigeni à u marketing, sponsorizendu eventi è omi di rigalu, cuncependu strategie promozionali è appruvisendu in modo sbagliatu immagini è cuncetti da a cultura indiana americana.

Cum'è l'altri sustanzi addictivi, se u tabacco hè abusatu o adupratu in modu ricreativu, hè dannosu. L'indiani americani chì praticanu l'usu tradiziunale di u tabaccu capiscenu questu è limitanu u so usu solu per scopi cerimoniali. E storie di perchè u tabaccu hè statu datu à i Nativi Americani per e preghere sò state tramandate dapoi migliaia d'anni. L'usu di u tabaccu tradiziunale aiuta à creà cunnessione cù e generazioni tempi fà è sustene una bona vita è una cumunità sana per oghje è per l'avvene.

CUMU INSCRIVITI

Chjamate per aiutu gratuitu adattatu per abbandunà cù i coach di u Programma di Tabacco Commerciale Indianu Americanu.

Iscrivetevi à u Programma di Tabacco Commerciale Indianu Americanu per accede à e risorse cumpresi pannelli di messagiu, materiali educativi, pianificazione di u prugramma persunalizatu per abbandunà è u seguimentu di u prugressu.

Gum di rimpiazzamentu di nicotina, patchs e losanges sò gratuiti cù l'inscription.

U PROGRAMMU DI TABACU CUMERCIALI INDIANU AMERICANU

Lascià u tabaccu cummerciale pò esse difficiule, ma aiutu hè dispunibule. Scrivevi in ​​u Prugramma di Tabacchi Cummerciali Indiani Americani per riceve aiutu gratuitu, adattatu culturalmente per abbandunà u tabacco, cumprendu:

  • 10 chiamate di coaching cù coach nativi dedicati
  • Un pianu persunalizatu per abbandunà
  • Finu à 8 settimane di patch gratuiti, gomme o pastiglie
  • Un focusu nantu à l'usu di u tabacco cummerciale, cumpresu u tabacco senza fumu
  • L'aiutu à misura per abbandunà hè apertu à tutti i populi indigeni di u Vermont, cumprese i ghjovani di menu di 18 anni

A Quitline di u Tabacco Cummerciale Indianu Americanu hè stata sviluppata cù u feedback di membri Tribali in parechji stati.

Libru di Top