PER I FARMACISTI

Partinarii principali in a lotta contr'à u fumu è a dipendenza da u tabaccu.

U vostru incuragimentu è u vostru cunsigliu ponu aiutà un paziente à piglià a decisione di abbandunà l'usu di tabacchi, ancu s'elli anu pruvatu in u passatu.

Ùn hè mai statu un momentu più impurtante per i vostri pazienti di abbandunà u tabacco. Ancu se i tassi di fumatori anu aumentatu durante a pandemia, COVID-19 hà ancu creatu motivazione per abbandunà u tabacco. I pazienti ponu esse più ricettivi avà, è per via di a vostra guida di fiducia è di dispunibilità per elli in tutta a pandemia, sì u fornitore à u quale prubabilmente si rivolgeranu.

"I farmacisti sò assolutamente e persone adatte per aiutà i pazienti à affruntà a cessazione di u tabaccu perchè avemu un cuntattu cusì frequente. Un paziente pò vede u so PCP trè volte à l'annu; puderanu vede u so farmacistu cinque volte quellu ammontu ".

Lauren Bode
Albany College of Pharmacy and Health Sciences-VT

Resources

802Quits hè a vostra risorsa per tuttu u cessamentu di u tabaccu.

Cum'è a dumanda di sustegnu à u trattamentu di u tabaccu senza prescrizione è senza prescrizione cresce in Vermont, cusì cresce a necessità di i farmacisti di capisce a gamma completa di servizii gratuiti dispunibuli per i pazienti. Quì truverete:

Cum'è u rolu di a farmacia in a cessazione di u tabaccu continua à evoluzione, si aghjunghjeranu implicazioni pulitiche, novi protocolli, materiali addiziunali è più ligami per a furmazione di u tabaccu / CEU per farmacia è staff tecnulugicu.

Opportunità di furmazione

Siccomu u rolu di i farmacisti in a cessazione di u tabacco cuntinueghja à evoluzione, l'implicazioni politiche, novi protokolli, materiali supplementari è più ligami à a furmazione / CEU di u tabacco per u staffu di farmacia è tecnulugia seranu aghjuntu.

QuitLogix Education Corsi di cessazione di u tabacco

RX for Change: Programma di furmazione di cessazione di tabacco assistita da un clinicu

Recompenses per Populazioni Speciali Iscritti

Per i Vermonters da 18 anni è più.

«Hè assai gratificante per noi di vede à qualchissia abbandunà di fumà. Ci face sente chì avemu fattu u nostru travagliu. Mi sentu bè quandu qualcosa di simile accade ".

Bill Breen
Assistenza Sanitaria di Genuva in i Servizii di Salute Mentale di u Cuntinu Lamoille
"Questu hè u tempu per i pazienti per fucalizza nantu à elli stessi. Aiutà qualcunu à principià cù a cessazione di fumà hè un locu per mette a so salute prima in priurità ".

Savannah Cheeseman
Farmacia Hannaford

Materiali di Supportu à i Pazienti

Richiede materiali gratuiti da sparte cù i vostri pazienti.

Libru di Top