PREPARATEVI PER QUITÀ

Vi dumandate u megliu modu per smette di fumà, e-sigarette o altru tabaccu? E vostre possibilità di smettere sò assai megliu quandu avete un pianu persunalizatu di smette. Questa sezzione vi aiuterà per cumu uttene nantu à a strada per un pianu di smettere adattatu è un rinunciu di successu.

Preparatevi per Quit

Alcune cose semplici chì pudete fà davanti à u tempu - ancu avà! - per aiutà à aumentà e vostre possibilità di successu includenu:

Sbarrazzassi di l'articuli di tabaccu in casa vostra, cume cendretti, accendini è pacchetti in più di sigarette o e-sigarette, tabaccu da masticà, tabacchi o vaping
Pulizia di a vostra casa è di a vostra vittura in modu chì l'odore di e sigarette ùn vi tenti micca una volta lasciata
Aduprà un patch per una settimana prima di a vostra data di rinuncia per riduce u ritruvamentu di a nicotina (amparate più nantu à patch gratuiti da 802Quits)
Dumandendu un sustegnu da cullaburatori, amichi è membri di a famiglia per aiutavvi à riesce
Truvà un amicu di smettere chì vi rende responsabile di u vostru scopu di lasciare

Ciò di E-Cigarettes?

E-sigarette sò micca appruvata da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) cum'è aiutu per smette di fumà. E-sigarette è altri sistemi di consegna elettronica di nicotina (ENDS), cumpresi vaporizatori persunali, vape pen, e-sigari, e-narghilè è dispositivi vaping, ponu espone l'utenti à alcuni di i stessi chimichi tossici trovati in u fumu di sigaretta combustibile.

Motivatevi

Tutti quelli chì lascianu u tabaccu a facenu per una ragione. Per certi pirsuni, ùn vole micca sentu lasciatu fora quandu tutti i so amichi anu rinunciatu. Per altri, hè per a salute o a famiglia o per via di u costu crescente di u tabacco. Chì ghjè u vostru mutivu ?

Scrivite e vostre ragioni per abbandunà e sigarette, e-sigarette o altri prudutti di tabaccu.

Pensate à quante puderete, grande o chjucu
Pone a lista da parte per uni pochi di ghjorni
Dopu, passate è sceglite i 5 motivi principali

Incuntrà à Ana

Icona di ricordu

Mantene a vostra lista cun voi è fate una copia nantu à u vostru frigorifero o a porta di a porta. Quandu u desideriu di aduprà u tabacchju culpisce, u vostru elencu di motivi per abbandunà vi aiuterà à passà a vostra brama è vi ricorderà a grande scelta chì avete fattu.

Fate u vostru Pianu Personalizatu di Quit

Ci vole solu un minutu per fà u vostru pianu di smettere à misura.

Libru di Top