CUMU GESTIONI CRAVINGS

Quantu dura u ritruvamentu di a nicotina? E prime duie settimane sò e più dure. Esse prontu à passà aduprendu u vostru pianu persunalizatu di rinuncia, l'assistenza di u vostru duttore, un supportu addizionale da un telefunu 802Quits o un Quit Coach in persona è a vostra rete di supportu serà a chjave per u vostru successu. Ogni sperienza di rinuncia si sente diversa; serà più difficiule per certe persone chè altre. Se avete pruvatu un approcciu in u passatu è ùn hà micca travagliatu, pensate à pruvà un altru. Ogni prova si basa nantu à ciò chì avete amparatu è vi avvicina più à u successu.

Ciò di E-Cigarettes?

E-sigarette sò micca appruvata da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) cum'è aiutu per smette di fumà. E-sigarette è altri sistemi di consegna elettronica di nicotina (ENDS), cumpresi vaporizatori persunali, vape pen, e-sigari, e-narghilè è dispositivi vaping, ponu espone l'utenti à alcuni di i stessi chimichi tossici trovati in u fumu di sigaretta combustibile.

Icona di catena rotta

Diventà Senza Tabaccu


Cumu reagisci à a vostra data di rinuncia? Salterai da u lettu, bramosu di principià a vostra nova vita senza tabaccu? O vi piattarete sottu à e cupertine sperendu chì l'idea di smettà sia solu un sognu? In ogni casu, fieri di sapè chì quandu si svegliate u vostru Quit Day, site oramai ufficialmente senza tabaccu.

Vi puderete dumandà cumu si ferma a brama di cigarette è altri prudutti di tabaccu. Eccu alcuni consiglii per gestisce e voglie di sigarette è e-sigarette è altre voglie di tabacchi.

U vostru Quit Day, vulete fà un cuntrollu rapidu per assicurassi chì tuttu u to tabaccu sia sparitu. Dopu, cuminciate a vostra ghjurnata andendu nantu à e vostre ragioni per abbandunà. Un'altra bona idea hè di mette in opera un "saccu di sollievu di u stress". In questu, pudete mette caramelle dure, zecche, cannucce o agitatori di caffè, una palla di stress o qualcosa d'altru per tene e mani impegnate, una foto di una persona cara o un animale domesticu o una nota da un zitellu o da sè per fassi andà ogni volta chì uttenite quelli brami.

Pensate à i lochi chì normalmente fumate, masticate o vape. Se pudete evitalli una volta chì lasciate, vi aiuterà à impedisce di esse tentatu è aiutà à gestisce a sigaretta, a sigaretta elettronica o altre voglie di tabacchi.

A cosa più impurtante da fà hè di realizà i piani chì avete fattu per questu ghjornu, u ghjornu dopu è per u tempu chì avete bisognu finu à chì a voglia di aduprà tabaccu sia faciule da gestisce. Sapete i tempi è e situazioni chì vi faranu vulete usà u tabacco, ma à partesi avà pudete mette in opera u vostru pianu di smissione adattatu per passà quelli tempi. Mentre chì si sentenu megliu - respirazione più faciule è avè più energia - accadarà in pochi ghjorni, pò piglià finu à sei mesi per sentesi senza tabaccu. In fatti, esse senza tabaccu à sei mesi hè una tappa per stà smessu.

Icona di strategie d'azione

Strategie d'Azione


E strategie d'azione sò cose chì pudete fà chì vi aiutanu à gestisce e brami. Ùn ci hè manera di sapè prima di u tempu chì vi funziona, dunque hè megliu avè parechje scelte. Puderete truvà chì alcuni travaglianu megliu cà altri in certe situazioni. L'unicu modu per sapè di sicuru hè di pruvà li.

Ci hè trè regule semplici da seguità quandu si sceglie strategie d'azione:

1.Deve esse faciule da fà. Più hè faciule, più u puderebbe fà.
2.Duverebbe esse qualcosa di piacevule. S'ellu hè sgradevule, hè pussibule chì ùn vulete micca fà!
3.L'azione chì sceglite deve fermà o almenu riduce a vostra voglia. S'ellu ùn riduce micca a vostra brama di una sigaretta o di una sigaretta elettronica, da masticà tabaccu, tabacchiu o vape, duvete truvà qualcosa d'altru chì sia.

Esempii di strategie d'azione da pruvà:

  • Praticate i 4D. Pigliate un soffiu PROFUNDU o 2. BETE un bichjeru d'acqua. FÀ qualcosa d'altru. RITARDU per 10 minuti.
  • Cunnette vi cù altri quitters chì sanu ciò chì stai attraversendu.
  • Distraiti finu à chì a brama passa. A maiò parte di e brame duranu solu 3-5 minuti. Chì vi piace per quellu periodu di tempu? Pensendu à i soldi chì risparmiate è à ciò chì pudete cumprà? Fà una spassighjata? Vidite un video YouTube preferitu? Vede quì sottu per più idee.
Icona di Timer

5-Minute Distrazioni


Se pudete attraversà quella brama di ritruvamentu di nicotina distraendu voi stessi, site un passu più vicinu à ghjunghje à u vostru scopu. Quandu pensate à abbandunà cum'è una riescita di 5 minuti à a volta, si pò sente un pocu più faciule da fà.

  • Sguassate i vostri vechji messaghji di testu o aghjurnate l'indirizzu di u vostru telefunu.
  • Elimina i vechji email da u vostru urdinatore o telefonu.
  • Cambiate a vostra camicia o scarpi. Stu picculu attu pò aiutà à resettà è sentite megliu.
  • Purtate una palla di ping pong è una banda di gomma. Sona scioccu, ma circà à avvolge quella banda di gomma intornu à a palla di ping pong ùn hè micca cusì faciule cum'è pare, è vi tene occupatu finu à chì una brama passa.
  • Cammina intornu à u pavimentu o à u bastimentu sè site à u travagliu - pensate à quessa cum'è una pausa per non fumatori.
  • Pigliate a vittura in un lavatu di auto o aspirate l'internu.
  • Brusgià è usate i denti. Aiuterà à caccià a vostra mente da a brama, è averete ancu un soffiu novu!
  • Pensate à almenu 5 canzoni cù i nomi di e persone in elli.
  • Pigliate una pausa di merendella di semi di girasole-travaglià in quelle conchiglie pò esse una sfida è un modu sanu per passà 5 minuti.
  • Sbuchjate un aranciu ancu sè ùn avete micca voglia di manghjà. Ci vole 5 minuti solu per caccià tutte e cose bianche.
  • Quandu una brama tocca, andate à u bagnu, lavate e mani è verificatevi in ​​u specchiu. À u mumentu chì site prontu per una pausa di sigaretta, u desideriu hè in realtà sparitu.
  • Ghjucate cù stucca di distrazione o una petra d'inchietudine per tene e vostre mani occupate mentre travagliate per una brama.
  • Fate una spassighjata rapida è cuntate i vostri passi longu u caminu, è vede se pudete fà uni pochi di più ogni ghjornu.
  • Pulite intornu à a casa o affruntate un armariu. Bonus: senza sigarette è una casa fresca, senza macchia.
  • Ghjucate à u solitario o à un altru ghjocu se site in un urdinatore, ma micca se u vostru situ di travagliu ùn li permette micca!
  • Praticate i 4D ... Respirate PROFONDAMENTE. BEVE un bichjeru d'acqua. FÀ qualcosa d'altru. RITARDU per 10 minuti.

Per vene cù u vostru propriu elencu di distrazioni è cunsiglii per gestisce e brame, pensate à i tempi di a ghjurnata quandu avete a brama di una sigaretta o di una sigaretta elettronica, di masticà tabacchi, di tabacchi o di vape u più è abbinate una punta. Per esempiu, sì accendite sempre in vittura, accendite invece a radio è cantate cù a canzone. A maiò parte di e canzone sò di trè à cinque minuti. Una volta finitu, a vostra brama deve esse sparita.

Avete bisognu di una distrazione?

Sceglite dui strumenti gratuiti per rinuncià è vi mandaremu per mail!

Libru di Top