PROGRAMMI DI CESSAZIONE DI VERMONT

Ùn ci hè micca una risposta per tutti i vostri pazienti.

Hè per quessa chì i Programmi di Cessazione di Vermont à 802Quits offrenu diverse strade. I Pacienti ponu aduprà più di un approcciu simultaneamente.

Chjama per iscrive u poster
Scrive un poster in linea
Testu per scrive u poster

NRT, cumprese patch gratuiti, gomme è pastiglie, hè dispunibule per l'adulti 18+ è hè raccomandatu fora di etichetta cun prescrizione per i ghjovani di menu di 18 anni chì sò moderatamente o severamente dipendenti da a nicotina è motivati ​​à smette.

Scaricate una versione PDF di sta carta per i pristatarii.

Una versione abbreviata di queste informazioni in forma di manifesti è di fogli hè destinata à i fornitori per spiegà à i pazienti cume si ponu sceglie u percorsu chì li serve.

Scaricate un affissu PDF di sta carta per i pazienti.

Scaricate un documentu PDF di sta carta per i pazienti.

Sapemu chì un approcciu univocu per a cessazione di u tabaccu ùn funziona micca per populazioni disparate. Prioritizendu a diversità è l'inclusività, i fornitori ponu influenzà i risultati di a salute.

Cum'è a diversità di u nostru statu cambia in cungiunzione cù a continuazione di u mercatu di l'industria di u tabacchju per e populazioni più vulnerabili, avemu bisognu di risorse chì sò culturalmente adatte, sensibili è efficaci per tutti i Vermont. Semu felici di sparte e nuove risorse di u prugramma di cessazione di u Vermont per aiutà i vostri pazienti à campà senza tabacchi. Per piacè visitate e sezzioni specifiche à a cessazione è Membri MedicaidVermont incintaLGBTQ e Indiani americani di più nantu à u corsu.

Lascià i Medicazioni

Uttenite infurmazioni nantu à abbandunà i farmaci dispunibili da 802Quits, cumprese patch gratuiti, gomme è pastiglie, è cumu prescrive.

Libru di Top