PATCHES GRATUITI, GUM & LOZENGES

Ogni tentativu di smettere hè una occasione di capisce ciò chì funziona megliu per voi. Sì lasciate da soli o travagliate cù un Quit Coach, aduprendu i medicinali per smettere, cunnisciuta ancu cum'è terapia di rimpiazzamentu di nicotina (NRT), aumenta e vostre possibilità di abbandunà cù successu. In realtà, e vostre possibilità di smettere sò assai aumentate quandu:

Unisce i medicinali smettite cù l'aiutu persunalizatu per lascià u coaching da a Vermont Quit Partner or Lascià Aiutu per Telefunu
Unisce e terapie di rimpiazzamentu di nicotina usendu 2 forme di medicazione per abbandunà à u stessu tempu. Cumminendu a terapia di sustituzione di nicotina à longu (patch) è più veloce (gum o losange) hè incuraghjitu per una probabilità più grande di smette. Amparate nantu à Cumminà i Medicamenti Quit quì sottu.

Se ùn avete micca successu cù una strada in u passatu, pudete fà bè pruvendu un altru.

Visitate u portale in linea di 802Quit per ordinate patch, gomme è pastiglie di nicotina gratuiti cù l'iscrizzione>

Infurmazione nantu à i Patch di Nicotina Gratuiti, Gomma è Pastiglie è Altri Medicamenti per Quit

A famiglia più usata di i medicinali per rinuncià sò a terapia di rimpiazzamentu di nicotina, cum'è patch, gomma è pastiglie. 802Quits offre questi GRATUITU à e persone chì cercanu di abbandunà u tabacco è li trasmette direttamente in casa vostra. I medicamenti per abbandunà gratuitamente ghjunghjenu in 10 ghjorni da l'ordine. Pudete uttene patch di nicotina di rigalu prima di a vostra data di rinuncia finu à quandu avete una data di rinuncia in 30 ghjorni prima di iscrivevi per riceve i servizii.

Oltre à urdinà patch di nicotina, gomma è pasticci GRATUITAMENTE da 802Quits, u vostru duttore di sanità pò prescrive altri tippi di smettere di farmaci. Quandu i medicazione sò aduprati inseme, pò aiutà à smette è mantene u successu. Parlate cù u vostru fornitore.

Tipi di Quit Medicazioni

Se avete pruvatu una strada in u passatu è ùn hà micca travagliatu, pensate à pruvà una altra per aiutavvi à smette di fumà o altru tabaccu.

Pudete avè dumande nantu à abbandunà i farmaci. L'infurmazioni in questa sezzione vi aiuteranu à capisce i prudutti chì vi aiuteranu à abbandunà e sigarette, e-sigarette o altri prudutti di tabaccu.

Terapia di Sostituzione di Nicotina Abbandona i Medicazioni

PATCHI

Postu nantu à a pelle. Ideale per un sollievu di brama à longu andà. Rilascia gradualmente a nicotina in u sangue. Un nome di marca cumunu hè u patch Nicoderm®.

Gumum

Masticate per liberà a nicotina. Modu utile per riduce e brama. Permette di cuntrollà a vostra dosa. Un nome di marca cumunu hè Nicorette® gum.

LOZENGES

Postu in bocca cum'è una caramella dura. I pasticci di nicotina offrenu i stessi benefici di a gomma senza masticà.

Se vulete abbandunà cù patch di nicotina è gomma o pastiglie, ci sò 3 opzioni per cumu uttene, quantu uttene è ciò chì costa:

1.Iscriviti cù 802Quits è uttene trà 2 è 8 settimane di patch di nicotina GRATUITU, PLUS gomma o pastiglie. Sapè ne di più.
2.Se avete Medicaid è una ricetta, pudete riceve marche preferite illimitate di patch di nicotina è gomma o pastiglie o finu à 16 settimane di marche micca preferite senza costi per voi. Dumandate à u vostru duttore per i dettagli.
3.Sì avete altre assicuranza medica pudete avè accessu à NRT gratuitu o scontu cù una prescription. Dumandate à u vostru duttore per i dettagli.

Solu Prescrizione Quit Medications

INALATORE

Cartuccia attaccata à un bocchinu. L'inalazione rilascia una quantità specifica di nicotina.

NASAL SPRAY

Bottiglia pompa chì cuntene nicotina. Simile à un inalatore, u spray libera una quantità specifica di nicotina.

ZYBAN® (BUPROPION)

Pò esse utile per riduce i desideri è i sintomi di ritruvamentu, cum'è ansietà è irritabilità. Pò esse adupratu in cumbinazione cù prudutti di terapia di sostituzione di nicotina cum'è patch, gomma è pastiglie.

CHANTIX® (VARENICLINE)

Riduce a gravità di e brama è di i sintomi di rinuncia - ùn cuntene nicotina. Riduce u sensu di piacè da u tabaccu. Ùn deve micca esse cumminatu cù altri medicazione. Se site in medicazione per a depressione è / o l'ansietà, cunsultate u vostru duttore.


L'articuli sopra sò dispunibuli solu per prescription. Verificate cù a vostra farmacia per infurmazione di costi. Medicaid copre finu à 24 settimane di Zyban® è Chantix®.

Ci ponu esse effetti collaterali da u rinunciu à i medicazione. L'effetti secundari varieranu da persona à persona. Tuttavia, pochissime persone (menu di 5%) anu da smette di aduprà i medicinali per l'effetti secondari.

Cumbinendu Quit Medications

Vi dumandate cumu i medicinali ponu aiutà à smette di fumà, vaping o altru tabaccu? Pensate à u patch di nicotina vs pastiglie vs gomma? Comparatu à u tacchinu freddo, l'usu di patch, gomma è pastiglie pò aumentà drammaticamente e vostre possibilità di abbandunà cù successu u tabaccu. Ma pudete aumentà e vostre probabilità ancu di più cumbinendu e terapie di rimpiazzamentu di a nicotina, cume u patch à azzione lunga sia cù gomma sia pastiglie, chì agiscenu più rapidamente. Ciò significa chì pudete aduprà gomma di nicotina è patch inseme, o pudete aduprà pastiglie di nicotina è patch inseme.

Perchè? U patch furnisce un flussu stabile di nicotina per l'ora di 24, cusì uttene un sollievu consistente è di lunga durata da i sintomi di ritruvamentu, cume mal di testa è irritabilità. Intantu, a gomma o a losanga furnisce una piccula quantità di nicotina in 15 minuti, aiutendu vi à gestisce situazioni dure è tenendu a bocca impegnata mentre scorri i brame.

Adupratu inseme, u patch è a gomma o a pastiglia ponu furnisce assai megliu sollievu da e brama di nicotina chè quandu ponu esse aduprate solu.

Sìnculi di riunioni

Hè prubabile chì sperimenterete sintomi di astinenza subitu dopu chì abbandunate u tabacco. Sti sintomi sò i più forti durante e prime duie settimane dopu à a fine di u serviziu è devenu andà via pocu. I sintomi di ritruvamentu sò diversi per tutti. Alcuni di i più cumuni includenu:

Sentite calatu o tristu
 Trouble sleeping
Sensazione irritabile, curnutu o in punta
 Trouble pensendu chjaramente o cuncentrazione
Sensazione di agitazione è saltu
 Frequenza cardiaca più lenta
 A fame aumentata o guadagnà pesu

Bisognu di Aiutu per Lascià?

802Quits offre trè manere di aiutavvi à smette di fumà gratuitamente: Per telefunu, in persona è in linea.

Libru di Top