Aiutà l'adolescenza in tuttu
VERMONT STOP VAPING

802Quits hè un serviziu basatu in ricerca da u Dipartimentu di Salute di u Vermont chì pò aiutà u vostru adulescente à abbandunà cù successu u vaping.

Da quasi 20 anni, u Vermont Quitline hà aiutatu migliaia di Vermonteri à batte a dipendenza da a nicotina. Simile à a dipendenza da a sigaretta, a dipendenza da vaping hè sfida à superà, ma cù u sustegnu, u vostru adolescente pò smette di vaping è cumincià à prosperà.

Parlà cù u vostru adolescente nantu à a dipendenza da vaping pò esse difficiule, ma simu quì per aiutà.

Per migliurà e probabilità di u vostru adolescente di smettere, hè impurtante di agisce rapidamente. Cuntattate un nicotina furmatu Quit Coach avà per risponde à e vostre dumande, amparate di più nantu à u nostru prugramma è aiutate i vostri adolescenti à preparassi per smette di vaping.

CUMU INSCRIVITI

Chjama per un aiutu per abbandunà adattatu cù coaching one-to-one.

Cuminciate u vostru viaghju in linea cù arnesi è risorse gratuiti persunalizati per voi.

Gum di rimpiazzamentu di nicotina, patchs e losanges sò gratuiti cù l'inscription.

CONOSCE I SIGNI DI ADDICTION

U 50% di l'adulescenti di u Vermont anu pruvatu à vaping.¹

Vidite cambiamenti in l'umore o l'appetite di u vostru adolescente? Truvà cartucci è dispusitivi chì ùn ricunnosci micca?

Segni di Addiction à a Nicotina Adolescente:

Irritabilità
Meno interessu per l'attività
Parlà à u telefunu
Appetite ridutta
Novu gruppu di amichi
Prublemi à a scola
Aumentata necessità di soldi

Se avete rispostu "sì" à una di queste dumande, u vostru adolescente pò avè una dipendenza da a nicotina, è hè impurtante uttene u sustegnu chì necessitanu.

¹Inchiesta di Comportamentu di u Risicu per i Giovani di u Vermont 2019

TU È U TU ADOLESCENTE ÙN SARE SOLI

Stu numeru hè alarmante per via di l'impattu chì a nicotina pò avè nantu à a salute di u vostru adolescente. U vostru adulescente pò pensà chì vaping hè megliu cà fumà, ma l'aerosol vape pò cuntene finu à 31 sfarenti chimichi chì si pò accumulà in i vostri pulmoni cù u tempu, causendu chì l'adulescenti si ammalanu, o peghju.

Tuttavia, ùn avete micca da fà affruntà a crisa vaping solu. I genitori quì è in i Stati Uniti ricevenu supportu da servizii cum'è 802Quits. A nostra squadra addestrata di esperti è strategie pruvate ponu aiutà à dà à i ghjovani a fiducia è l'utili chì anu bisognu per batte a dipendenza da a nicotina per u bè.

¹Inchiesta di Comportamentu di u Risicu per i Giovani di u Vermont 2019

Tù è u vostru adulescente ùn site micca solu

A NICOTINE ADDICTION ùn hè micca a culpa di u to figliolu

I vapuri ùn producenu micca vapore d'acqua innocu. Sò pieni di nicotina assai dipendente-è una vape pod pò avè quant'è un pacchettu interu di sigarette.

A maiò parte di l'adulescenti ùn sanu micca chì i vapuri cuntenenu nicotina è da quandu volenu piantà, hè troppu tardi. Sò dipendenti.

I cervelli adulescenti sò sempre in sviluppu, cusì l'esposizione à a nicotina in i vapuri pò causà danni à longu andà cambiendu u modu in cui si formanu sinapsi cerebrali. Questu pò alterà permanentemente a capacità di attenzione è a capacità di amparà di u vostru adolescente. Agisce rapidamente è associà si cù u vostru adulescente per creà un pianu di smissione adattatu hè a chjave per aiutalli à piantà.

AGIÀ RAPIDA

Senza aiutu, a dipendenza pò peghju. Tuttavia, pudete piglià misure per mantene u futuru di u vostru adolescente luminosu.

802Quits hè cunfidenziale è hà un supportu flessibile, 24/7 per adattassi à u stilu di vita occupatu di a vostra famiglia.

Cuntattate a nostra nicotina addestrata Lasciate i coaches per creà una strategia persunalizata è un pianu persunalizatu di rinuncia per u vostru adolescente.

passé

My Life, My Quit ™ hè un serviziu gratuitu è ​​cunfidenziale per quelli 12-17 chì volenu abbandunà tutte e forme di tabacchi è vaping.

My Life, My Quit ™ offre risorse per i genitori chì volenu piglià un rolu attivu in u viaghju di lascià di i so zitelli. I participanti ricevenu:

  • Accessu à l'Autocessi di Cessazione di u Tabacchju cù una furmazione specializata in prevenzione di u tabaccu in l'adulescenti.
  • Cinque sessioni di coaching unu-à-unu. U coaching aiuta l'adolescenza à sviluppà un pianu di smettere, identificà i fattori scatenanti, praticà abilità di rifiutu è riceve un supportu continuu per cambià i comportamenti.

or

Testu 'Start My Quit' à 36072

Libru di Top