QUITATE INFORMAZIONI DI MEDICAZIONE

U medicamentu per abbandunà u più comunemente adupratu hè a terapia di rimpiazzamentu di nicotina (NRT), chì hè dispunibule in parechje forme. Patch, gomma è pasticci sò dispunibuli senza prescription. I fornitori devenu prescrivere inalatore, spray nasale è farmaci per rinuncia orale cum'è Zyban® è Chantix®. I fornitori ponu decide se una visita in ufficiu hè necessaria per una ricetta o micca.

NRT, cumprese patch gratuiti, gomme è pastiglie, hè dispunibule per l'adulti 18+ è hè raccomandatu fora di etichetta cun prescrizione per i ghjovani di menu di 18 anni chì sò moderatamente o severamente dipendenti da a nicotina è motivati ​​à smette.

 NEW  US Preventive Services Task Force (USPSTF) è l'American Thoracic Society (ATS) guida cumuna per u trattamentu di a dipendenza da u tabacu in adulti raccomanda:

Vareniclina sopra un pezzu di nicotina per adulti quandu u trattamentu hè iniziatu
I clinici cumincianu u trattamentu cù vareniclina in adulti dipendenti da u tabaccu chì ùn sò micca pronti à interrompre l'usu di tabacchi, invece d'aspittà finu à chì i pazienti sò pronti à fermà l'usu di tabacchi

Leghjite tutte e sette raccomandazioni ccà.

A TERAPIA DI SUSTITU DI NICOTINA QUITÀ I MEDICAMENTI

A prescrizione cumbinata di terapia di rimpiazzamentu di nicotina à azzione lunga (patch) è à azzione più rapida (gomma o pastiglia) hè incuraghjita per una probabilità più grande di abbandunà.

PATCHI

Postu nantu à a pelle. Ideale per un sollievu di brama à longu andà. Rilascia gradualmente a nicotina in u sangue.

Gumum

Masticate per liberà a nicotina. Modu utili per riduce e brama. Permette à l'utilizatori di cuntrullà a so dosa.

LOZENGES

Postu in bocca cum'è una caramella dura. Offre i stessi benefici di gomma senza masticà.

Se vulete abbandunà cù patch di nicotina è gomma o pastiglie, ci sò 3 opzioni per cumu uttene, quantu uttene è ciò chì costa:

1.Iscriviti cù 802Quits è ottene 8 settimane di patch GRATUITU PLUS gomma o pasticci (o finu à 16 settimane quandu si usa solu patch, gomma O pastiglie). Amparate à riferite
2.Sì avete Medicaid è una prescription, pudete riceve marchi preferiti illimitati di patch di nicotina è
Se u vostru paziente hà Medicaid è una ricetta, ponu riceve senza costi:
• Medicamenti preferiti illimitati, cumpresi gum, patches è Nicorette® losanges
• Finu à 16 settimane di cerotti micca preferiti E gomme o losange, cumpresi patch Nicoderm®, gum Nicorette®, pastiglie di nicotina, inalatore Nicotrol® è spray nasale Nicotrol®
3.Se u vostru paziente hà altre assicurazioni mediche, ponu avè accessu à NRT gratuitu o scontatu cù una prescrizione.

Medicaid è BlueCross BlueShield di u Vermont furniscenu benefici per NRT per aiutà quelli chì sò sottu 18 anni à abbandunà l'usu di tabacchi è vaping. Vede u vostru pianu per una cobertura specifica.

Verificate se i vostri pazienti sò eleggibili per a terapia di rimpiazzamentu di nicotina gratuitu via 802Quits o a so assicuranza. Fighjate sta carta cù u vostru paziente in terapia di sostituzione di nicotina per prugramma.

FARMACOTERAPIA

In più di a terapia di sustituzione di nicotina, vareniclina è bupropione anu dimustratu l'efficacità cum'è aiuti à a cessazione di u tabaccu. A probabilità di un tentativu di smettere di successu hè aumentata se u cunsigliu hè furnitu cù i farmaci.

SOLA PRESCRIZIONE QUITÀ I MEDICAMENTI

INALATORE

Cartuccia attaccata à un bocchinu. L'inalazione rilascia una quantità specifica di nicotina.

NASAL SPRAY

Bottiglia pompa chì cuntene nicotina. Simile à un inalatore, u spray libera una quantità specifica di nicotina.

ZYBAN® (BUPROPION)

Pò esse utile per riduce i desideri è i sintomi di ritruvamentu, cum'è ansietà è irritabilità. Pò esse adupratu in cumbinazione cù prudutti di terapia di sostituzione di nicotina cum'è patch, gomma è pastiglie.

CHANTIX® (VARENICLINE)

Riduce a gravità di e brama è di i sintomi di rinuncia - ùn cuntene nicotina. Riduce u sensu di piacè da u tabaccu. Ùn deve esse cumbinatu cù altri medicazione.

Se site in medicazione per a depressione è / o l'ansietà, cunsultate u vostru duttore.

Benefici Medicaid

In Vermont, i membri di Medicaid si qualificanu per a cessazione di u tabaccu cum'è serviziu preventivu.

Libru di Top