Riferite u vostru paziente

Furnisce un rinforzu pusitivu è riferimenti à 802Quits aumenta e probabilità di u vostru paziente di smettere.

Quit Medicine Information

I Pacienti chì travaglianu cù un fornitore di assistenza sanitaria sò megliu preparati per fà un tentativu di quit.

Supporta i Pazienti Per mezu di u so viaghju di quit

Se u vostru paziente hè prontu à abbandunà, ci sò strumenti per sustene una strada chì hè ghjustu per elli.

  • Cunsultate li 802quits.org abbicinàrisi.
  • Fornite elli stress liberu riduzzione quit arnesi è risorse.
  • Dumandateli nantu à u tabacco à u so prossimu appuntamentu.
  • Truvate una abbandunà l'attellu in l'area di u paci. A maiò parte sò situati in ospedali, cliniche vicini o sò dispunibili in linea.
  • Riferiteli à u coordinatore MAT in a vostra pratica o dipartimentu per un supportu supplementu per quit (se applicabile).

Riferite Populazioni Speciali à i servizii di cessazioni persunalizati
802Quits offre servizii di cessazione ricercati è culturalmente adattati per Membri di Medicaid è micca assicuratiVermont incintaLGBTQIndiani americani, Giovane Maiò e giuvanotte.

Sustituzione di nicotina
Fisioterapia

802Quits offre medicazione di cessazione GRATUITA è supportu per a cessazione per telefonu, in linea, o attelli per abbandunà. A terapia di rimpiazzamentu di a nicotina (NRT), cumpresi patchs gratuiti, gomma è pastiglia, hè dispunibule per l'adulti 18+ è hè cunsigliatu off-label per i ghjovani sottu 18 anni chì sò moderatamente o severamente addicted to nicotine and motivated to quit.

Se vulete chì u vostru paziente riceve NRT è anu una di e seguenti contraindicazioni: malatie cardiaca o cundizione; pressione sanguigna incontrollata, infartu, o attaccu di cori in l'ultimi 12 mesi; o hè incinta o allattata, vi ricumandemu di stampà è firmà u furmulariu Autorizazione di Divulgazione di l'Infurmazioni di Salute è fax cù a forma di riferimentu per inizià u prucessu.

Libru di Top