VAPING DI GIOVANE

Parechji ghjovani ùn vedenu micca u dannu in vaping - è questu hè un grande prublema.

L'ultimu focu di ferita pulmonare legata à vaping in i Stati Uniti dimostra chì ci hè assai di più per amparà nantu à l'impattu à breve è à longu andà di l'usu di e-sigarette.

E-sigarette ùn sò mai sicure per i giovani è i ghjovani adulti. Avvisu fermamente à tutti quelli chì vaping, dabbing o chì utilizanu prudutti di e-sigaretta per abbandunà l'usu di sti prudutti è aiutà à prevene à i ghjovani pazienti di cambià à sigarette. Sfortunatamente, i cambiamenti in l'accettabilità suciale è l'accessu à a marijuana creanu opportunità per i ghjovani di sperimentà cù vaping prodotti chì cuntenenu THC, malgradu esse illegali in Vermont. Dirigite i ghjovani pazienti chì volenu smettere di aduprà marijuana è anu bisognu d'aiutu per chjamà u 802-565-LINK o per andà in https://vthelplink.org  per truvà opzioni di trattamentu.

Per capisce l'attrazione di vaping à l'adulescenti è i ghjovani adulti, pudete cunsiglià i ghjovani pazienti nantu à i so risichi è l'opzioni di trattamentu. Pudemu aiutà à avè queste conversazioni di cessazione di i ghjovani.

Chì sapete di vaping?

I dispositivi vaping anu parechji nomi: vape pen, pod mods, tank, e-hookahs, JUUL è e-cigarettes. I liquidi chì cuntenenu ponu esse chjamati e-juice, e-liquid, vape juice, cartucce o baccelli. A maiò parte di i liquidi vape cuntenenu una cumbinazione di glicerina è nicotina o di chimichi aromatizanti per pruduce sapori cumuni o stravaganti, da menta à "unicorn puke". E batterie alimentanu un elementu riscaldante chì aerosolizza u liquidu. L'aerosol hè inalatu da l'utilizatore.

Dapoi u 2014 e-sigarette sò u tippu u più cumunu di pruduttu di tabaccu adupratu da i ghjovani di u Vermont. Sfortunatamente, e-sigarette ponu esse aduprate per consegnà marijuana è altre droghe. In 2015, un terzu di i studienti di u liceu mediu è di u liceu di i Stati Uniti anu segnalatu l'usu di e-sigarette cù sostanze non nicotine. Vede Prevalenza di l'usu di Cannabis in Cigarette Elettroniche in i ghjovani di i Stati Uniti.

I cambiamenti in l'accettabilità suciale è l'accessu à a marijuana creanu opportunità per i ghjovani di sperimentà malgradu esse illegali in Vermont.

Scaricate "Cigarette Elettroniche: Chì ghjè u Fondu?" infografiche da u CDC (PDF)

Vaping hè ligatu à un risicu sustinientemente aumentatu di COVID-19 trà l'adulescenti è i ghjovani adulti:

Dati recenti da a Scola di Medicina di l'Università Stanford mostranu chì l'adulescenti è i ghjovani adulti chì vape facenu un risicu assai più altu di COVID-19 di i so pari chì ùn vape micca. Leghjite u Studiu di Stanford quì. 

U CDC, FDA è l'autorità sanitarie statali anu fattu prugressi per identificà a causa di EVALI. U CDC cuntinua à aghjurnà i risultati, fatti chjave nantu à l'effetti pulmonari da vaping è raccomandazioni di u fornitore.

Uttenite i conti di casi più recenti è l'infurmazioni da u CDC.

Truvate altre risorse EVALI per i fornitori di assistenza sanitaria da u CDC.

PARLÀ CON I VOSTRI GIOVANI PAZIENTI

I vostri ghjovani pazienti ricevenu informazioni erronee da ogni tipu di fonti dubbitose, cumpresi amichi è publicità di u fabricatore di e-sigarette. Pudete aiutà à mette li dritti cun fatti nantu à vaping.

A realità: A maiò parte di e-sigarette cuntenenu nicotina

  • I ingredienti di e-sigarette ùn sò micca sempre etichettati currettamente. Ùn sò micca testati per a sicurezza.
  • A nicotina hè cumuna in a maiò parte di e-sigarette. E marche populari di e-sigarette, cum'è JUUL, cuntenenu dosi di nicotina chì ponu superà un pacchettu di sigarette.
  • A nicotina pò cambià in permanenza u cervellu in via di sviluppu è influenzà u benessere di a ghjuventù, abitudini di studiu, livelli d'ansietà è apprendimentu.
  • A nicotina hè assai dipendente è pò ancu aumentà u risicu per a futura dipendenza da altre droghe.
  • Diventà dipendente da a nicotina hè cum'è perde a libertà di scelta.

A realità: Aerosol da vaping hè più cà vapore d'acqua

  • I liquidi aduprati in vape sò pieni di una varietà di chimichi cum'è a nicotina è l'agenti aromatizzanti; spessu ùn sapemu micca chì altru hè quì. Ùn hè micca necessariu un test da a FDA.
  • Oltre à furnisce nicotina, chì hè dipendente è tossica, sò stati trovati metalli pesanti da a bobina di riscaldamentu è particelle chimiche fini in l'aerosol. Puderanu causà malatie respiratorie.
  • U nickel, u stagnu è l'aluminiu ponu esse in e-sigarette è finiscenu in i pulmoni.
  • I prudutti chimichi chì sò cunnisciuti per causà u cancheru ponu ancu esse presenti in l'aerosol di e-sigarette.

A realità: I sapori cuntenenu chimichi

  • I pruduttori di e-sigarette aghjunghjenu aromi chimichi per appellu à i primi utenti - in particulare per l'adulescenti.
  • E-sigarette senza nicotina ùn sò micca regulate. I chimichi chì creanu sapori, cum'è dolci, torta è cannella, ponu esse tossichi per e cellule di u corpu.
  • Se vape, site 4 volte più prubabile di cumincià à fumà sigarette.

Per più infurmazione è punti di discussione (PDF): Download E-Cigarette è Ghjuventù: Ciò chì i Prufessori di Salute anu da sapè (PDF)

Pensate à aduprà un strumentu di pratica per valutà u livellu di dipendenza da a nicotina: Scaricate a Lista di Verificazione Cacciatu à a Nicotina (HONC) per cigarettes (PDF) o vaping (PDF)

"I studii mostranu chì i ghjovani, cum'è u mo figliolu, ùn anu micca idea di ciò chì hè in questi prudutti a maiò parte di u tempu"

.jerome adams
Ciru Surgu generale

CUMU VERMONT AJUDE I GIOVANI A QUITÀ DI VAPING

L'ACT di l'Associazione Pulmonale Americana per Affruntà a Formazione di Cessazione di a Ghjuventù hè un cursu in linea à dumanda di una ora chì furnisce una panoramica per i prufessiunali di a salute, u persunale di a scola è i membri di a cumunità in roli di supportu di i ghjovani / adolescenti in a realizazione di una breve intervenzione per i adolescenti chì usanu tabacco.

UNHYPED hè a campagna di educazione sanitaria di u Vermont destinata à l'adolescenza. Hè destinatu à sparte e cunniscenze nantu à e cunsequenze sanitarie di u vaping è à curregge cuncepzioni sbagliate cumuni. UNHYPED separa a verità da a battaglia per chì i giovani possinu capisce i fatti. unhypedvt.com 

My Life, My Quit ™ hè un serviziu gratuitu è ​​cunfidenziale per quelli 12-17 chì volenu abbandunà tutte e forme di tabacchi è vaping. I participanti ricevenu:

  • Accessu à l'Autocessi di Cessazione di u Tabacchju cù una furmazione specializata in prevenzione di u tabaccu in l'adulescenti.
  • Cinque sessioni di coaching unu-à-unu. U coaching aiuta l'adolescenza à sviluppà un pianu di smettere, identificà i fattori scatenanti, praticà abilità di rifiutu è riceve un supportu continuu per cambià i comportamenti.

My Life, My Quit ™ 

Logo 802Quits

Clicca qui per risorse per i genitori di parlà cù u so adolescente nantu à a dipendenza da vaping.

Cessazione di a ghjuventù - Riferimentu di i ghjovani è di i ghjovani adulti

Amparate à aiutà i ghjovani pazienti da 13+ anni à abbandunà e sigarette, e-sigarette, u tabaccu da masticà, u dip o u narghilè.

Libru di Top