RISORSE DI CESSAZIONE PER SUPPORTE E TUE CONVERSAZIONI

Aduprate questi materiali per inizià cunversazioni, motivà i vostri pazienti è fà interazioni più faciule nantu à smettere.

New Vermont Quit Guide. Questa guida gratuita di pagine 44 aiuterà i vostri pazienti passo per passu à cunnosce i so fattori, esse pronti per e sfide, allineare u supportu, decidere nantu à i farmaci è stà smessu. Ordine per a vostra pratica Vermont à tobaccovt@vermont.gov o scaricate i 802 Quits Quit Guide (PDF).

U Paziente ùn pare micca "prontu", o anu pruvatu parechje volte: Pudete motivarli à cunsiderà abbandunà solu dumandendu. Aduprate questi punti di discussione (PDF) sviluppatu da i fornitori di Vermont.

Video per aiutà à sfruttà a maiò parte di e vostre interazioni cù i pazienti: Creatu per è da prufessiunali medichi, Quit Clips sviluppatu da Pfizer sò video brevi, impegnativi di cessazione di fumà "spiegatori". I video trattanu cuncepzioni sbagliate di smettere, neurobiologia di a dipendenza, raccomandazioni per parlà à i pazienti è ancu di più. Riferimenti, risorse è spiegazioni per i clinici accumpagnanu ogni video.

Effetti di u fumu annantu à u corpu: Esplora cù u vostru paziente cumu fumà impatta tuttu u corpu cù stu graficu interattivu.

Sparte tutte e vie di cessazione dispunibuli cun liberazione di u medicamentu: Scaricate un documentu PDF di sta carta per i pazienti.

Sustegnu à i ghjovani chì sò dipendenti da a nicotina:

Capi Locali in Cessazione di Tabacchi

Fighjate i video di i fornitori di Vermont chì discutenu i roli di i fornitori in a cessazione di u tabacu.

Duttore Walter Gundel mette in risaltu chì un semplice rinviu di u paziente à 802Quits.org pò esse fattu in menu di un minutu. (05:10)

U duttore Harry Chen rammenta à i duttori u rolu putente chì ghjucanu quand'elli riferiscenu i pazienti à 802Quits.org. (02:46)

Dr.Jaskanwar Batra parla di l'incidenza anormalmente alta di malatie cunnesse à u fumu paragunatu à e cumplicazioni di a salute mentale. (04:22)

Materiali di Supportu

Richiede materiali gratuiti per u vostru ufficiu.

Libru di Top