CODIFICAZIONE E FACTURAZIONE DI CESSAZIONE DI TABACU

Da l'1 di ghjennaghju di u 2014, Vermont Medicaid copre u rimborsu di trattamentu di tabacco per a vostra pratica. A copertura include finu à 16 sessioni di cunsiglii in faccia à a cessazione di u tabacco per annu calendariu per i membri eligibili di qualsiasi età chì utilizanu tabacco (cessazione di l'adulti è di i ghjovani).

Questa copertura si applica à cunsiglii brevi o intermedi, in persona o durante una sessione di teleasalute, è quandu furnita da (o sottu a direzzione di) un medicu o da qualsiasi altru prufessiunale sanitariu chì hè legalmente autorizatu à furnisce tali servizii in virtù di a legge è di a licenza di u statu . U rimborsu Medicaid copre ancu i Cunsiglieri "Qualificati" per Cessazione di Tabacchi (richiede almenu ottu ore di furmazione in i servizii di cessazione di tabacchi da un istitutu accreditatu di istruzione superiore).

Codici CPT di Cessazione di Tabacchi cù Definizioni

I seguenti codici medichi catturanu currettamente u diagnosticu per u cunsigliu di cessazione di u tabaccu è permettenu à a vostra pratica di fatturà Medicaid. Questi codici di cunsigliu CPT per a cessazione di fumà si applicanu à tutte e forme di cessazione di tabacchi.

99406

Visita di cunsigliu per a cessazione di u fumu è di u tabaccu; immediata più grande di 3 minuti finu à 10 minuti

99407

Visita di cunsigliu per a cessazione di u fumu è di u tabaccu, intensiva di più di 10 minuti

99407HQ

Visita di cunsigliu per a cessazione di u fumu è di u tabaccu, intensiva più grande di 10 minuti, Sessione di Gruppu

D1320

Visita di cunsigliu di cessazione di u fumu è di u tabaccu, per u cuntrollu è a prevenzione di e malatie orali

Benefici Medicaid

In Vermont, i membri di Medicaid si qualificanu per a cessazione di u tabaccu cum'è serviziu preventivu.

Libru di Top