PIU DI UN ABITU

Perchè hè difficiule di Lascià u Tabaccu

Ancu se vulete abbandunà, ci sò duie ragioni chì ponu fà sentire duru:

1.Perchè l'usu di u tabaccu hè assai dipendente è dunque micca solu un abitudine, avete un bisognu fisicu di nicotina. Pruvate a ritirata di a nicotina quandu passate troppu longu senza una sigaretta o una sigaretta elettronica, un tabaccu da masticà, tabacchiu o vapè. U vostru corpu "vi dice" questu quandu avete un desideriu. A brama si ne và una volta chì suddisfate a dipendenza accendendu o aduprendu un'altra forma di tabaccu. Preparatevi per trattà questu aghjunghjendu patch gratuiti, gomme è pasticci o altri medicinali per abbandunà à u vostru pianu adattatu per abbandunà.
2.Pudete esse dipendente da l'attu di l'usu di u tabaccu. Quandu u vostru corpu sviluppava un bisognu fisicu di nicotina, vi stavate insegnendu à fumà, masticà o vapà, è vi allenavate à aduprà u tabaccu in parechje situazioni diverse. Queste indicazioni di situazione ponu esse superate se vi preparate per elli in anticipu.
Icona di strategie d'azione

Sgruppi i vostri trigger

Sapendu cumu vulete trattà cun triggers cum'è quelli elencati quì sottu prima di affruntalli cum'è un non fumatore vi aiuterà à sentite cunfidenza.

Finisce un pastu
Piglia caffè o alcolu
Parlà à u telefunu
Fendu una pausa
Durante i tempi di stress, un argumentu, delusione o avvenimentu negativu
Cunduce o cavalcà in vittura
Esse intornu à amichi, cullaburatori è altre persone chì fumanu o usanu altri prudutti di tabaccu
Sozializà in feste

Ciò di E-Cigarettes?

E-sigarette sò micca appruvata da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) cum'è aiutu per smette di fumà. E-sigarette è altri sistemi di consegna elettronica di nicotina (ENDS), cumpresi vaporizatori persunali, vape pen, e-sigari, e-narghilè è dispositivi vaping, ponu espone l'utenti à alcuni di i stessi chimichi tossici trovati in u fumu di sigaretta combustibile.

Chì scatta u vostru desideriu di aduprà u tabaccu?

Scrivite i vostri triggers è pensate à u megliu modu per gestisce ognunu. E strategie ponu esse semplici, cume evità certe situazioni, avè gomma o caramelle dure cun voi, sustituendu un tè caldu o masticendu u ghiacciu, o pigliendu parechji respiri profondi.

U ritardu hè un'altra tattica. Quandu vi preparate per smette di fumà, vaping o aduprà altru tabaccu, pensate à quandu avete generalmente u vostru primu fumu, masticà o vape di a ghjurnata è pruvate à ritardà quellu per u più longu chì pudete. Ancu u ritardu di una breve quantità di tempu, è allungendu chì ogni ghjornu finu à a vostra data di rinuncia, pò riduce i desideri. Per cunsiglii è idee nantu à cumu trattà cun questi trigger, verificate Stà Quit.

Fate u vostru Pianu Personalizatu di Quit

Ci vole solu un minutu per fà u vostru pianu di smettere à misura.

Libru di Top