RAZIONI PER QUITTÀ PER U BONU

Qual hè a ragione migliore per smette di fumà, vaping o aduprà altri prudutti di tabaccu? Ci sò parechje ragioni per abbandunà. Tutti sò boni. È ùn site micca solu.

Incinta o mamma nova?

Uttenite aiutu di misura gratuitu per smette di fumà è altru tabaccu per voi è u vostru zitellu.

Migliurà a Vostra Salute

Ci sò parechje ragioni per smette di fumà o aduprà altri prudutti di tabaccu. Non solu lascià e sigarette, e-sigarette o altri tabacchi migliurà a vostra salute, pò aiutà à sente megliu è dà più energia per impegnassi in altre abitudini sane cum'è eserciziu.

Mentre chì assai persone si preoccupanu di guadagnà pesu dopu à smettere, hè impurtante tene à mente tutti i vantaggi di smettere di fumà o di altru tabaccu è quantu fate per a vostra salute lascendu. Perchè fumà impatta tuttu u corpu, u vostru corpu sanu prufitta.

Se site preoccupatu di guadagnà pesu, o vulete amparà nantu à ciò chì manghjà per piantà e vostre brame, eccu alcuni suggerimenti chì ponu aiutà à prevene l'aumento di pesu è à migliurà a vostra salute!

NUTRITI U CORPU CUN ALIMENTI SANI

Arricurdatevi chì ùn si tratta micca di rinnegà qualcosa - si tratta d'alimentà u vostru corpu di ciò chì deve esse à u megliu. L'alimenti sani ùn ponu micca solu aiutà à prevene l'aumentu di pesu, ponu esse deliziosi! 1 2

Un piattu alimentariu sanu hè un mischju di ligumi, frutti, cereali integrali è proteine ​​sane
 Manghjate assai frutti è ligumi.
Pianificate i vostri pranzi è una merendella sana per ùn avè mai veramente fame. (Hè troppu faciule per piglià alimenti malsani quandu avete fame.)
Venite cù un elencu di spuntini sani chì vi piaceranu (per esempiu, semi di girasole, frutta, popcorn imbuttitu, cracker integrali cù furmagliu, bastone di sedi cù burru d'arachidi).
Bei assai acqua è limite e bevande cun calorie cum'è alcolu, suchji zuccherati è sodas.
Fighjate e vostre dimensioni di porzione. U Piattu Alimentazione Sana2 quì sottu ponu aiutà à pianificà e vostre dimensioni di porzione.
  • Fighjate chì a metà di u vostru piattu sia cibu fruttu o verdura, 1/4 di u piattu sia una proteina magra (per esempiu, pollo, pesce à u fornu, chili) è 1/4 di u piattu sia un carboidratore sanu cum'è a patata dolce o u risu integrale.
  • Sì avete un "dente dolce", limitate u dessert à una volta à u ghjornu è limitate a dimensione di u dessert (per esempiu, a mità tazza di ghjacciu, a mità tazza di noci mischiata cù frutti secchi è patatine di cicculata scura, 6 oz. Yogurt grecu cù 1 pezzu di frutta fresca, 2 quatrati di cicculata scura). Cerca in Internet per "idee di dessert sani".

RICUMPENDU U VOSU CORPU CÙ MOVIMENTU OGNI GIORNU

L'attività fisica, cume a spassighjata, u giardinaghju / u travagliu di u giardinu, a bissicletta, u ballu, u sollevamentu di pesi, a pala, u sci di fondu, a racchetta da neve, vi aiuta in parechji modi1:

Riduce u stress
Aiuta à migliurà u vostru umore
Aiuta à impedisce di guadagnà pesu
Mantene i livelli di zuccheru per prevene u diabete (o tene u diabete sottu cuntrollu)
Rende u corpu più forte
Mantene i vostri ossi è articulazioni più sani

Fate un scopu di aghjunghje 5 minuti in più di attività fisica à ciò chì fate dighjà ogni ghjornu finu à ghjunghje un'ora à ghjornu. Arricurdatevi, l'attività fisica pò esse tuttu ciò chì vi face muvassi abbastanza per travaglià un sudore.

SCEGLIATE ATTIVITÀ ALTRU CH E MANGHJÀ PER AIUTÀ À LOTTÀ CRAVINGS

L'abitudine manu-à-bocca cù u tabaccu -in particulare fumà- pò esse cusì dura da lascià andà cum'è u tabaccu stessu. Hè tentatore di rimpiazzà a sigaretta, l'e-sigaretta o a penna vaping cù alimenti per suddisfà quella abitudine manu-à-bocca. Alcune persone chì usanu u tabaccu trovanu utili a masticà una paglia o gomma senza zuccheru, o fà qualcosa di novu per occupà e so mani.

Ùn lasciate micca chì a preoccupazione di guadagnà uni pochi di sterline in più vi scuraggià di smette. Abbandunendu ùn site micca solu piglià misure per aghjunghje anni à a vostra vita, migliurate a vostra qualità di vita è mantenite a ghjente intornu à voi salva da u fumu secondariu. Ùn esitate micca à parlà cù u vostru duttore di salute se site preoccupatu per l'aumento di pesu.

Eccu alcune risorse addiziunali per perde u pesu o mantene un pesu sanu:

CDC: Pesu sanu

CDC: Alimentazione sana per un Pesu Sanu

Per a Vostra Famiglia

U fumu di tabaccu hè malsanu per tutti in a vostra casa. Ma hè particulari dannusu per i zitelli chì i pulmoni sò sempre in sviluppu è per e persone cun asma, cancru, BPCO è malatie cardiache. In realtà, fumà è esposizione à u fumu secondariu hè unu di i più cumuni è gravi trigger di l'asma.

U Chirurgo Generale di i Stati Uniti dice chì ci hè innò livellu di risicu senza esposizione à fumu secondariu. Per chiunque, esse intornu à u fumu secondariu hè cum'è se fussinu ancu. Ancu l'esposizioni brevi à u fumu secondariu anu effetti dannosi immediati, cum'è un risicu aumentatu di malatie cardiache, ictus, diabete è cancru di pulmone.

VEDI TUTTI I MODI U FUMU DI SECUNDARIA HÀ MALU PER TU È I TI CARI

Arricurdatevi chì ùn si tratta micca di rinnegà qualcosa - si tratta d'alimentà u vostru corpu di ciò chì deve esse à u megliu. L'alimenti sani ùn ponu micca solu aiutà à prevene l'aumentu di pesu, ponu esse deliziosi! 1 2

I zitelli è i zitelli anu picculi pulmoni chì crescenu sempre. Anu un risicu ancu più grande di veleni fumatori secondarii.
Quandu i zitelli respiranu fumu, pò causà prublemi di salute chì fermanu cun elli tutta a so vita. Questi includenu prublemi cum'è asma, bronchite, pneumonia, infezioni frequenti di l'udite è allergie.
Per l'adulti chì soffrenu d'asma, allergii o bronchite, u fumu passivu face i sintomi ancu peghju.
I zitelli chì i genitori o i caregivers fumanu sò duie volte più propensi à more da a Sindrome di morte Sudden Infant (SIDS).
L'animali chì respiranu fumu secondariu anu più allergie, cancru è prublemi pulmonari chè l'animali chì campanu in case senza fumu.

E Cunsequenze Sanitarie di l'Esposizione Involuntaria à u Fumu di Tabaccu: Un Rapportu di u Chirurgo Generale 

A vostra famiglia pò esse una motivazione maiò per aiutà à smette di fumà sigarette, e-sigarette o altri prudutti di tabaccu. Lascialu incuragisce è sustene in i vostri sforzi di smettere.

 Ùn vogliu micca chì e mo 3 figliole, u maritu o 2 nipoti anu da passà per vede mi mori di una malatia orribile, in una manera orribile! Trenta ghjorni senza sigaretta è tanti altri ghjorni di campà avanti ! Ùn pudia esse più felice. 🙂

JANET
Vergennes

Per via di a malatia

Esse diagnosticatu cù una malattia pò esse un svegliu spaventosu chì vi motiva à fà i primi passi versu un prugramma per smette di fumà o altru tabaccu. Sì smettere pò migliorà a vostra malattia o aiutà à gestisce megliu i vostri sintomi, i benefici per a salute ponu esse di grande portata.

 Quandu abbandunò 17 anni fà, ùn era micca a prima volta chì pruvava di abbandunà, ma era l'ultima è l'ultima volta. Appena diagnosticatu cun bronchite cronica è enfisema di a fase iniziale, sapiu chì era u mo ultimu avvertimentu. Aghju capitu chì furtuna eru chì ùn mi dicenu micca di avè un cancheru di pulmone.

NANCIA
Essex Junction

Aiutate i Vermonteri incinti à abbandunà

Prutegge a Salute di u Bebè

Se voi o u vostru cumpagnu site incinta o pensate à a gravidanza, hè ora un bellu momentu per smette di fumà. Smettere di fumà prima, durante o dopu a gravidanza hè u megliu rigalu chì pudete fà sè stessu è u to criaturu.

Riduce a vostra probabilità d'avè un aborto spontaneu
Dà u to criaturu più ossigenu, ancu dopu à solu 1 ghjornu di ùn fumà
Crea menu risicu chì u vostru zitellu nasca prestu
Migliora a chance chì u vostru zitellu vultessi in casa da l'uspidale cun voi
Riduce i prublemi respiratorii, sibilanti è malatie in i zitelli
Diminuisce u risicu di Sindrome di morte Sudden Infant (SIDS), infezioni à l'ore, asma, bronchite è pneumonia


A vostra salute conta ancu per u vostru zitellu.

Avete più energia è respira più faciule
U vostru latte maternu serà più sanu
I vostri vestiti, capelli è casa senteranu un odore megliu
U vostru cibu hà un gustu megliu
Avete più soldi chì pudete spende per altre cose
Sarete menu prubabile di sviluppà malatie cardiache, ictus, cancru di pulmone, malatie pulmonari croniche è altre malatie legate à u fumu

Uttenite aiutu GRATUITU persunalizatu per smette di fumà o altru tabaccu è guadagnà ricumpensa di carta rigalu! Chjama 1-800-QUIT-NOW per travaglià cun un allenatore di gravidanza specialmente furmatu per lascià a gravidanza è pudete guadagnà una carta di rigalu di $ 20 o $ 30 per ogni chjamata di cunsigliu cumpleta (finu à $ 250) durante è dopu a vostra gravidanza. Amparate di più è cuminciate à guadagnà ricumpense.

Onore un Amatu Persu

A perdita di una persona cara hè una motivazione impurtante per smette di fumà. Altri intornu à u Vermont anu smessu di onurà a vita di una persona cara.

 U mo babbu hè mortu da tutti i prublemi di salute ligati à u fumu. A mo mamma hè sempre viva, ma hà avutu una chirurgia à core apertu per via di u so fumu. Sfurtunatamente, aghju ancu qualchì prublema di salute in quantu à fumà: osteoporosi, polipi nantu à e mo corde vocali è BPCO. Questu hè u mo primu ghjornu, è mi sentu veramente bè è forte. Sò chì possu fà questu. Sò chì mi meritu di fà la.

Cheryl
Post Mills

Sfrancate Money

Quandu abbandunate di fumà, vaping o altri prudutti di tabacchi, ùn hè micca solu a vostra salute chì risparmiate. Sarete maravigliatu di vede ciò chì si pò permette di fà quandu ùn spende micca soldi in sigarette o e-sigarette, masticà tabacchi, tabacchi o vaping forniture.

 Fumava un pacchettu à u ghjornu, chì diventava abbastanza caru. Dunque, quandu aghju cessatu, aghju cuminciatu à mette $ 5 à ghjornu in un vasettu in a mo cucina. Aghju lasciatu per 8 mesi avà, allora aghju avutu un bellu pezzu di cambiamentu salvatu. Se facciu un annu per esse abbandunatu, aghju pigliatu a mo figliola in vacanze cù i soldi.

FRANK

Prontu à fà u primu passu?

Crià un pianu di rinunziu persunalizatu cù 802Quits oghje!

Libru di Top