BENEFICI DI MEDICAID E DI ASSICURAZIONE DI CESSAZIONE DI TABACU

In Vermont, l'individui à bassu redditu o disabili finu à u 138 per centu di u livellu federale di povertà sò cuparti da Medicaid. À u 1u di ghjennaghju di u 2014, Vermont Medicaid copre u rimborsu di u trattamentu di u tabaccu per a vostra pratica cum'è serviziu preventivu. Questu include:

  • 16 sessioni di consulenza in faccia à a cessazione di u fumu à l'annu cù un prufessiunale di salute autorizatu (applica à sessioni in persona è telehealth)
  • 4 sessioni di 802Quits cunsiglii individuali, di gruppu è telefunichi
  • Tutti i 7 medicamenti per a cessazione di fumà appruvati da a FDA, cumprese 24 settimane di Chantix® o Zyban®
  • Nisun limite à i medicazione di cessazione preferita cumpresi gum, patchs è pastiglie Nicorette® è finu à 16 settimane di medicazione di cessazione micca preferita senza costu per u membru 2 tentativi di cessazione annu.
  • Nisuna autorizazione previa per i trattamenti preferiti
  • Nisun co-pagamentu
  • Finu à 150 $ per participà

Questi servizii sò dispunibuli per i membri eligibili di Medicaid di ogni età chì utilizanu tabacco, cumprese e-cigarettes. I pazienti qualificati devenu esse residenti di Vermont di 18 anni o più. L'elegibilità serà determinata à l'iscrizzione. Certi cundizioni s'applicanu.

RIFERITE U VOSTRE PAZIENTE

Se u vostru paziente hè prontu à inizià, ponu: i membri di Medicaid è i Vermonters senza assicurazione chì volenu abbandunà u tabacco ponu avà guadagnà finu à $ 150 iscrivendu in 802Quits. Riferite i pazienti per cunsiglii gratuiti, abbandunà i medicazione è più.

Or, pudete mandà un riferimentu elettronicamente durante l'appuntamentu.

VANTAGGI DI CESSAZIONE DI MEDICAID

Ricurdativi, Vermont Medicaid copre finu à 16 sessioni di cunsigliu di cessazione di u tabacco in faccia (cumprese e sessioni di telehealth) per annu calendariu per i membri eligibili di qualsiasi età chì utilizanu tabacco è prudutti di nicotina.

Libru di Top